"Jende xume ugarik, toki xumeetan, gauza xumeak eginez mundua alda dezake".

Haur eta gaztetxoen zazpi Elkartek osaturiko Federazioa gaituzue, auzoko gazte boluntarioek osatua eta Aisialdia eta Denbora Librea ardatz hartuta, Arrotxapean haurren eta gaztetxoen Prebentzio eta Sustapen Proiektu bat garatzen ari gara.

Denbora libreko jardueren bidez, heziketa eremu bat sustatzen dugu, eta Federazioaren helburu eta oinarriei jarraiki laguntzen diegu haurrei euren garapenean.

Haurtzaroko Komunitate Taldea Federazioan sartuta dago eta segimendu giza-hezitzailea egiten die gizarte egoera arriskutsuetan dauden haurrei eta gazteei. Bestalde, Federazioari laguntza ematen dio kudeaketan, formazioan eta aholkularitzan.

Pero es además un proyecto comunitario, porque se promueve,  desarrolla y gestiona por gente del barrio que comparte su tiempo llevando a cabo este proyecto para con los y las txikis y jóvenes de su comunidad. De esta forma, pretendemos a su vez fomentar el voluntariado y el asociacionismo como motor social.